luni, 9 noiembrie 2009

pateticie


Incerc sa uit ce s-antamplat
Sa fi fost doar un vis as vrea
Dar ma gandesc neincetat
Si ma gandesc numai la ea

As vrea sa uit ce-a fost odata
Dar chipul ei tot mi se-arata
Nopti de visare si visez
O zi,un an o-mbratisez

Stau in genunchi,oftez,suspin
Imi e in gand sa nu mai vin
La locu unde se-odihneste
Unde o strig...nu se trazeste

O zi,un ceas,chiar si o clipa
Sa-ti simt trupul,mi-e dor,mi-e frica
Nu vreau sa trec prin ceam trecut
Ca tea-am avut si te-am pierdut

Dar imi e dor ca sa respiri
Sa fim ce-am fost,doi musafiri
Doi musafiri pe-aceasta lume
Unde aveam un chip,un nume...

Dar m-ai lasat singur,ranit
Izolat si pustiit
Doar un minut sa-ti fi simtit
Mireasma ca de trandafiri
Incerc,traiesc din amintiri...

1 comentarii:

Moment Of Truth spunea...

foarte.. atinge inima;)
f draguta poezia buei
sentimentalisme acolo
:>
tu emo care esti pac pac

Trimiteți un comentariu

M-am inscris

toateBlogurile.ro

Chestii?

Page navigation